כדאי ללמוד שיווק ופיתוח ביחד כי הם קשורים קשר הדוק. שיווק ופיתוח הוא תחום בינתחומי המתמקד בתהליך הקמת וניהול חברה. משווקים חושבים כיצד ליצור, לצמוח ולשמור על ביקוש למוצרים או שירותים על ידי עיצוב מסרים ומסעות פרסום יעילים. צוותי פיתוח לעומת זאת מעצבים, בונים, מתחזקים ומשפרים מערכות כגון אתרי אינטרנט או אפליקציות לנייד.
מטרת שתי הדיסציפלינות הללו היא ליצור ערך עבור מחזיקי העניין בחברה הכוללים בעלי מניות, עובדים, לקוחות, שותפים וכו'.
—
הדוגמאות והמקרים של כלי כתיבה בינה מלאכותית:
דוגמה אחת לשימוש בעוזרי כתיבה בינה מלאכותית בשיווק היא בחברת שיווק התוכן Fractl. הם מייצרים תוכן ללקוחות שלהם שהם לא יכולים לייצר בעצמם כי אין להם את מערכי הכישורים הדרושים. תוכן זה כולל פוסטים בבלוג, מאמרים ואינפוגרפיקות.
מקרה נוסף הוא בסוכנות שיווק דיגיטלית בשם Revcontent שבה כל הצוות משתמש ב-AI Writing Assistant בשם Quill כדי ליצור עבורם פוסטים בבלוג מדי יום. קוויל מייצר 20 כותרות שונות, בוחר כותרת מתוך 20 אלה ויוצר עליה פוסט בבלוג – הכל תוך פחות מ-10 דקות. לאחר מכן הצוות עורך את הפוסט לפי הצורך לפני פרסומו. (בינתיים, קראו עוד אודות יניב ארד ולימודי הפיתוח)
—
אם אתם מחפשים עבודה בשיווק או בפיתוח, זה קטע שחשוב לקרוא.
הדרך הטובה ביותר לוודא שלעולם אינך מחוסר עבודה היא על ידי שמירה על הכישורים שלך מעודכנים. המחקר מספק מידע כיצד לעדכן את כישורי כתיבת התוכן שלך עם הטכנולוגיה והטרנדים העדכניים ביותר בשוק.
—
שיווק הוא תהליך של העברת הערך של מוצר או שירות ללקוחות. שיווק עוסק גם בבניית קשרי לקוחות ויצירת דיאלוג איתם.
ניתן להגדיר פיתוח ככל התהליך של עיצוב, יצירה והפצה של מוצר חדש לשוק. פיתוח יוצר מקומות עבודה חדשים, בונה תשתיות ומוביל עסקים לרמות גבוהות יותר.
—
חלק זה יספק לך את כל המידע שאתה צריך לדעת על שיווק ופיתוח. זה כולל הצגת טרמינולוגיה שיווקית, התיאוריות מאחורי השיווק ותפקיד הפיתוח בשיווק.
שיווק הוא תהליך המשמש להפיכת מוצרים או שירותים לזמינים ללקוחות. זה כרוך בחיבור בין אלמנטים שונים כמו מחקר, עיצוב, ייצור, מכירות ושירות לאחר המכירה על מנת לענות על צרכי הלקוח. המטרה היא למכור את המוצרים או השירותים של החברה תוך הפיכתם לנחשקים יותר עבור הצרכנים על ידי שיפור הדימוי העצמי או המעמד החברתי שלהם.
חלק זה יציג שלושה סוגי שיווק: צרכנים, עסק לעסקים ויחסי ציבור.
לאחר קריאת חלק זה תהיה לך הבנה טובה יותר לגבי סוגי שיווק אלה, כמו גם נושאים קשורים אחרים כגון עיצוב עבור
—
חלק זה של המאמר עוסק בלימודי שיווק ופיתוח. תחומים אלה מתפתחים במהירות בעשורים האחרונים, ולכן יש הרבה מה לדון על ההתפתחויות בתחומים אלה.
החצי הראשון של המאמר דן בכמה מהפיתוחים החדשים בשיווק ופיתוח, כמו צ'טבוטים, עוזרים דיגיטליים AI ו-AR. החצי השני של מאמר זה דן בכמה אתגרים העומדים בפני משווקים ומפתחים כיום, כגון מעקב אחר שינויים בטכנולוגיה הדיגיטלית או מציאת כישרונות לצוותים שלהם.